رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ شامل سری نشست‌های تخصصی ماهانه باحضور متخصصان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد بود که با هدف حل مشکلات زیر تشکیل می‌شود:

از اهداف اصلی برگزاری رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ می‌توان به آموزش و ارتقا سطح دیجیتال مارکتینگ شمالغرب ایران وبالاخص تبریز اشاره کرد. این رویداد که با رویکرد نقد و بررسی آموزشی کسب‌وکارهای دیجیتال شمالغرب برگزار خواهد شد، خواهد کوشید تا نکاتی کلیدی، تجربی و حرفه‌ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ را بیان کند.

از اهداف دیگر این رویداد مسیردهی و آموزش صحیح به علاقمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ است. افراد علاقمندی که قصد ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ را خواهند داشت می‌توانند از این فرصت استفاده و بازه آموزشی خود را سریعتر طی نمایند. محتوای رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ به نحوی خواهد بود تا برای افرادی با دانش متوسط به بالا مناسب باشد.

عدم اعتماد بین حوزه صنعت و IT یکی دیگر از مشکلات اساسی است که به دنبال خود باعث بروز مشکلاتی مانند کمبود پروژه، مهاجرت نیروی متخصص، تضعیف اقتصاد در حوزه IT و صنعت (کاهش فروش) و در نتیجه تضعیف حوزه IT شمالغرب می‌شود. در این رویداد سعی داریم تا با شفافیت و نمایش تاثیر دیجیتال مارکتینگ تا حد توان مشکل ذکر شده را حل کنیم.

اهداف برگزاری رویداد 9:33 دیجیتال مارکتینگ

  • انتقال دانش و تجربه به دیجیتال مارکترها
  • افزایش دانش و آگاهی در مورد دیجیتال مارکتینگ برای مدیران و صاحبین کسب‌وکار
  • شبکه‌سازی و همکاری بین شرکت کنندگان رویداد
  • ساخت شبکه ارتباطی بین متخصصین دیجیتال مارکتینگ و بازار کار شمالغرب کشور
  • آشنایی حوزه صنعت با دیجیتال مارکتینگ و افزایش ارتباط فعالان این دو حوزه
  • تبدیل تبریز به قطب دیجیتال مارکتینگ در شمالغرب کشور
  • دستیابی به پروژه‌های بزرگ صنایع و کارخانجات منطقه

مخاطبین این رویداد چه کسانی هستند؟

  1. علاقمندان، افراد تازه‌کار، فعالیت و متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ
  2. مدیران کسب وکارهای سنتی یا آنلاین
  3. مدیران سازمان‌ها، صنایع و کارخانجات

چشم انداز رویداد 9:33 دیجیتال مارکتینگ

در نظر داریم برای رسیدن به اهداف ذکر شده در چهار فاز و در برنامه‌ای ۴ ساله فعالیت‌های زیر را انجام دهیم:
فاز اول: برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی آموزشی کسبوکارهای فعال که به منظور رفع مشکلات کسب‌وکارها در حوزه دیجیتال مارکتنیگ و جذب مخاطبین بالقوه رویداد و انتقال تجربه
فاز دوم: برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازاریابی دیجیتال مخصوص علاقمندان و تازه واردین این حوزه و آشنایی با نفرات مستعد
فاز سوم: برگزاری کارگاه و رویداد مخصوص مدیران صنایع و کارخانجات جهت آشنایی با مزایای استفاده از بازاریابی دیجیتال و تقویت و اعتمادسازی بین حوزه صنعت و IT

فاز چهارم: طراحی و اجرای وبسایت مرجع در حوزه دیجیتال مارکتینگ با پیگیری دو هدف اصلی ارائه دانش و نقشه راه ورود به حوزه دیجیتال مارکتینگ مخصوص علاقمندان این حوزه و ارائه دانش و نقشه راه استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکار مخصوص مدیران کسب‌وکار

کنداکتور رویداد 9:33 دیجیتال مارکتینگ

این رویداد جمعه آخر هر ماه و به مدت ۴ ساعت از ساعت ۹:۳۳ صبح برگزار خواهد شد.

مزایای حمایت و اسپانسرینگ این رویداد

  • تمامی حامیان اعم از افراد، کسب‌وکارها، سازمان‌ها با حمایت از این رویداد رسالت اجتماعی خود را انجام می‌دهند.
  • با توجه به گستردگی این رویداد، کانال تبلیغاتی با اعضای بسیار زیاد برای اسپانسرها و حامیان ایجاد می‌شود.
  • نقد و بررسی تخصصی و سازنده بخش دیجیتال مارکتینگ کسب‌وکارهای داوطلب با هزینه بسیار کمتر و ایجاد کانالی برای معرفی کسب‌وکار به جامعه‌ای وسیع از متخصصین و علاقمندان.
  • آشنایی با برترین متخصصین حوزه دیجیتال مارکتینگ و مدیران صنایع و کسب‌وکارها و ایجاد همکاریی جهت رشد و ارتقا کسب‌وکار خود
  • همکاری با متخصصین دیجیتال مارکتینگ یا برون‌سپاری پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ خود به افراد متخصصی حاضر در رویداد

بخش‌های مورد نیاز جهت حمایت و اسپانسرینگ

  • بخش های اجرایی و تدارکات
  • بخش سمعی و بصری
  • اسپانسرینگ، تبلیغات

تیم برگزاری رویداد

  1. علی سیدلر: بنیان‌گذار رویداد
  2. احسان عبدی‌پور: مجری رویداد
  3. هادی غیاثی: عضو تیم برگزاری

تیم اجرایی رویداد

  1. محمد پاشایی
  2. هادی فاخریان
  3. امین حسینی
  4. بابک فکور
  5. میثم ارفعی
  6. عارفه رهبری
  7. سها ربیع زاده
  8. مسعود زین‌العابدینی
  9. جواد رضوی
  10. الهه کاووسی
  11. پریوش دباغی

و با تشکر از تعداد کثیری از دوستان کامیونیتی تبریز که ما را در مسیر برگزاری این رویداد یاری کرده‌اند.