حالا نوبت ارائه سعید چوبانی بود که بیاد روی سن و درباره CDP که مخفف Customer data platform هست، صحبت کنه. سعید از تبلیغ صحیح به کاربر صحیح در زمان صحیح حرف زد و اطلاعات جالبی به طور مختصر در اختیارمون قرار داد. از اونجایی که سعید مهمان ویژهی رویداد بود به همین ارائهی کوتاه و جذابش پسنده کردیم و نخواستیم بیشتر اذیتش کنیم.
بعد از ارائه سعید، زمان استراحت و پذیرایی بود. ما به یک اصل تو زمان استراحت خیلی اهمیت میدیم و اون شبکهسازیه. در واقع به نظر ما این زمان، برای آشنایی افراد با یکدیگه و مهارتهای هم خیلی موثر هست.
بعد از استراحت و پذیرایی، یاور با موضوع جذاب (مدل جامع بازاریابی بیگ بنگ) ارائهش رو شروع کرد. یاور از SOSTAC گفت، به اهمیت میکروکپی اشاره کرد، چندتا وبسایت آنالیز برای بخش سئو معرفی کرد و محتوای متاوب رو خیلی کامل نقد و بررسی کرد. آخر سر هم نوبت پاسخ به سوالات شرکت کنندهها بود و بعد از جواب، با تشویق حضار نشست.
تو آخر رویداد هم یک پنل جنجالی با حضور سعید حبیبپور، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب، قادر صادقی و یاور مشیرفر داشتیم که یک سری نکات هم طی این پنل گفته شد.