• 01.

اولین رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ رو ۲۵ مرداد ماه برگزار کردیم. تو این رویداد قادر صادقی و یاور مشیرفر، دو ارائه دهنده اصلی رویداد بودن که سعید چوبانی هم به عنوان مهمان ویژه حضور داشت و یه ارائه عالی درباره CDP آماده کرده بود. قراره هر جلسه تو رویدادمون یک کسب‌وکار دیجیتالی رو مورد نقد و بررسی قرار بدیم. کسب‌وکاری که تو اولین رویداد مورد نقد قرار گرفت، آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب بود.

تو این رویداد قادر صادقی درباره B2B MARKETING صحبت کرد. توضیحاتی درباره‌ی اثرشبکه‌ای داد و dating با مشتری رو به طور مفصل توضیح داد. یاور خیلی دقیق کسب‌وکار متاوب رو از دید خودش نقد و بررسی کرد. لازم به ذکره که شرکت‌کننده‌های رویداد 9:33DM فقط شنونده نیستند و می‌تونند سوالات‌شون رو با هشتگی که تو هر جلسه اعلام می‌کنیم، روی تویتتر بپرسند تا در پایان هر ارائه سخنران به سوالاتشون جواب بده. از همین رویداد اول پرسش و پاسخ توییتری آغاز شد و قادر هم بعد از جواب دادن به سوالات شرکت کننده‌ها، ارائه‌اش رو تموم کرد.

حالا نوبت ارائه سعید چوبانی بود که بیاد روی سن و درباره CDP که مخفف Customer data platform هست، صحبت کنه. سعید از تبلیغ صحیح به کاربر صحیح در زمان صحیح حرف زد و اطلاعات جالبی به طور مختصر در اختیارمون قرار داد. از اونجایی که سعید مهمان ویژه‌ی رویداد بود به همین ارائه‌ی کوتاه و جذابش پسنده کردیم و نخواستیم بیشتر اذیتش کنیم.

بعد از ارائه سعید، زمان استراحت و پذیرایی بود. ما به یک اصل تو زمان استراحت خیلی اهمیت میدیم و اون شبکه‌سازیه. در واقع به نظر ما این زمان، برای آشنایی افراد با یکدیگه و مهارت‌های هم خیلی موثر هست.

بعد از استراحت و پذیرایی، یاور با موضوع جذاب (مدل جامع بازاریابی بیگ بنگ) ارائه‌ش رو شروع کرد. یاور از SOSTAC گفت، به اهمیت میکروکپی اشاره کرد، چندتا وب‌سایت آنالیز برای بخش سئو معرفی کرد و  محتوای متاوب رو خیلی کامل نقد و بررسی کرد. آخر سر هم نوبت پاسخ به سوالات شرکت کننده‌ها بود و بعد از جواب، با تشویق حضار نشست.
تو آخر رویداد هم یک پنل جنجالی با حضور سعید حبیب‌پور، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ متاوب، قادر صادقی و یاور مشیرفر داشتیم که یک سری نکات هم طی این پنل گفته شد.


فیلم رویداد اول رو همین حالا ببین!

رویداد ۹:۳۳ دیجیتال مارکتینگ یه رویداد تخصصی تو حوزه دیجیتال مارکتینگه که جمعه‌های آخر هر ماه تو شهر تبریز برگزار میشه.تو هر جلسه دو نفر متخصص مجرب، به نقد و بررسی سازنده یک کسب‌وکار دیجیتالی می‌پردازند تا هم کمکی برای رشد کسب‌وکار باشه و هم شرکت‌‌کنندگان رویداد بتونند از تجارب ارائه دهنده‌ها استفاده کنند.

برگزار کنندگان

علی سیدلر

احسان عبدی‌پور

هادی فاخریان

محمد پاشایی

امین حسینی

مدیر محتوا و سئو در
استدیو لوریس

مدیر مارکتینگ در
استدیو لوریس

مدیر محتوا در
آژانس بازاریابی مضمون

هم‌بنیانگذار
آژانس بازاریابی مضمون

مدیر عامل
شرکت راهکار گستران

هادی غیاثی

الهه کاووسی

محمدصادق بهبودی

فرزین پناهی

اسپانسر های طلایی

حامیان

حامیان رسانه‌ای